Back in busniss!! har haft internetförbud :/

Har haft internetförbud i en vecka av orsaker som ni kommer läsa nu.. är tillbaka nu dock men men :P


här kommer iaf "rapporten" från när vi testa muskotnött

ha i otanke att tiderna är ca!!!


17.00: Jag o Ante blandar i muskotnöten i en bulle som mamma bakat och börjar äta. smaken är inte så illa som alla säger,smakar mest kanel.

17.10: Sätter på en skön raplåt med Akon

17.12: Börjar känna oss lite vimsiga, eller iaf jag. Tyckte jag såg en varg gå förbi utanför men det va en buss som åkte förbi

17.15: Ante har tråkigt och vill ringa hit brudar. jag säger bestämt nej eftersom jag tror han hamnat i en slags psykos

17.18: Ante sitter vid xboxet och lirar. Jag sitter vid datorn och börjar bli riktigt flummig. Vi pratar inte med varandra för Ante är sur på mig

17.29: nu börjar det spåra ur lite,jag öppnar dagens första öl och redan efter några klunkar känner jag ett rejält "boost" samtidigt som jag tycker mig höra nån indisk gud ropa massa saker till mig

17.30: visade sig att det va morsan som ropade,hon ville ha hjälp med att vika tvätt vilket jag bara flinar åt

17.45: har precis vikt tvätten och ante ber mig återigen om tillåtelse om att ringa hit tjejer.jag säger nej

17.46: Ante börjar säga att "ruset inte finns" och att jag "inbillar mig" och sen kallar han mig bög för att jag inte vill ha dit tjejerna. "alla vet att du sög av Frippe på skolavslutningen förra året" lägger han till

17.48: slänger resten av min öl på Ante. Missar dock honom och träffar mitt xbox som börjar låta konstigt och lukta bränd öl

17.50: morsan öppnar dörren in till mitt rum och frågar vad i helskotta vi sysslar med.. Ante säger att han precis ska gå

17.55: morsan har pratat med mig i 5 minuter och frågat vad vi hade gjort. jag spyr ner hennes nya klänning från kappahl

18.20: börjar känna mig normal igen,får dock en veckas internetförbud.


sammanfattning: kort men väldigt intensivt rus. Rekommenderas inte om man har svagt psyke som Ante :P härligt rus överlag iaf men ska nog inte testa igen på ett tag ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0