efterlyst och ny HOT OR NOT!

kollar på efterlyst..faaan vilka dumma människor som finns,orka polisen alltså..dom ska bara facka för att man har druckit lite osv ..aja känns skönt att ha internet igen..har inte vart så kul att spela cs mot botar haha!

här kommer en ny hot or not!



HOT:

INTERNET :D kommentarer överflödigga, internet är bra till massa saker. det här är från Wikipedia:

"Internet är världens största datornätverk och ett system för enkel och effektiv kommunikation av text, ljud och bild. World Wide Web, e-post och fildelning är populära användningsområden för internet. Det har gjort det möjligt att kommunicera världen över och har en stor betydelse för många människor." hehe visste inte att internet heter world wide web på engelska :P



Carolina Gynning:

eftersom jag inte haft internet har jag kollat på tv rätt mkt senaste veckan och hon är med överrallt och DAMM va hon är snygg! grym tjej helt enkelt ;)



Busringa till snygga tjejer:

hahaha jag vet att det låter barnsligt men har ni testat hur kul det ens är innan ni säger nåt??? hahah skitkul att ringa och sen direkt när dom svarar så lägger man på eller gör ett pruttljud i telefonen och sen lägger på.. OBS ring från skyddat nummer annars kanske eran mamma får ett samtal hem om "konstiga busringningar"



NOT HOT:


Mammor som ger internetförbud. Faktiskt det enda som jag stör mig på just nu!




Kommentarer
Postat av: Tinis

Carolina Gynning? Det där är en Graaf-tvilling?

2010-10-07 @ 12:05:12
Postat av: Anonym

Håler med. bus ringa till tjejer är jätte roligt. ibland ringer jag till killar okkså det är okkså roligt!!1

2010-10-07 @ 20:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0