Veckans "Tjalle svarar på läsarnas frågor!" del 2!!

Ja det är ju inte så kompliserat :P här är svar på frågor jag fått i inkorgen senaste veckan,är det nåt mer ni undrar över så skriv i kommentarerna så svarar jag!!



Har du några tatueringar? inskickat av signaturen "Pelleboy"

Svar NEJ :P men vill ha en men har inte råd och får inte för morsan hehe :( Skulle vilja göra ett snipergevär på ryggen fråga mig inte varför men tycker om snipervapen i spel spesiellt cs :P

Hur fixade Ante Muskotnöt till er? Var det nervöst att pröva? inskickat av signaturen "Wilmer 12"

Jag vet faktiskt inte hur för Ante typ svarar inte riktigt men han sa först att det va från en pundare han känner men men jag vet inte riktigt :P:P Nervöst, svar nja!

Är det sant att du är bög? inskickat av signaturen "SD äger"

kan djur kommunicera med varann? den frågan är ungefär lika dum och självklar. NEJ jag är inte en  homo men jag har inget emot homosexuella men jag har inte sugit av Frippe ens som vissa påstår så aja svaret är iaf nej :P

Om du skulle vara ett djur,vilket skulle du vara? inskickat av signaturen "tidelagsanders"

bra fråga faktiskt!! skulle svara lejon men alla brukar ju svara det typ iaf killar hehe men men jag måste nog säga tiger för dom är häftiga och grymma djur

Är din mamma sträng? hon verkar vara lite väl mkt ibland.. inskickat av signaturen "bryrmiginteens"

nja, sträng o sträng!! alla mammor säger väl ifrån ibland men visst när jag tog droger förra veckan så fick jag ju internetförbud och det kanske va lite väl "strängt" eftersom det itne hände nåt farligt förutom att jag spydde o så men orka ändå

har du någon favoritblogg? inskickat av signaturen "Kizzie"

ja det har jag faktiskt :P den heter: www.tjallez.blogg.se HAHAHAH ÄGD :P

är du efterbliven? inskickat av signaturen "Emma"

nej det är jag inte DIN LILLA SUBBA! hahahah skojja såklart men nee jag är inte efterbliven är du????

kommer du skriva mer om mode i din blogg? jag tycker faktiskt inte den är så bra inskickat av signaturen "Hipandflashynevatrashy"

nja tycker jag skriver lagom mkt om mode så :P men visst lite mer mode kanske det blir men vad ska jag skriva liksom vad jag har på mig hahaha?! aja har på mig en vit t-shirt och ett par vita kalsonger sen inget mer hahahah men ska byta om imorrn för ska duscha då för jag duschar varje fredag så

varför skriver du inte lika mkt skämt längre? inskickat av signaturen "hemligbeundrare"

jaaadu...kanske för att jag inte är en jävla clown? försöker så gott jag kan och om du inte tycker om bloggen kan du läsa någon annans oxå. men men ska försöka bättra mig kanske



sååååååååååå!!! det var veckans frågor haha nu ska jag spela lite cs om det inte laggar som fan det gjorde det förut men det va för att jag tanka rätt många filmer samtidigt tankade nämligen alla sagan om ringen filmerna plus några actionrullar med vin dicel :P


En liten bild från i somras!!!


hahahaha wtf hittade den här bilden :P :P är det en hund eller en katt med långa öron hahaha

Kommentarer
Postat av: Isak

haha, finns ingen människa med så mycket svårdefinierbar substans som Tjalle ^^

2010-10-10 @ 09:08:11
URL: http://descended.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0