1 2 3 fanta rose !! =)

jaha idag är det ju då fredag och då är det ju ett måste med.. .1 2 3 fanta rose!!! :P
ante spelade låten i datasalen idag och man blir ju så klart sugen på lite fanta rose...kunde knappt hålla mig på lektionen HAHA skoja...men men!! har aldrig testat det förut men ante kanske kunde fixa , i så fall kan det bli krogen i fall vi lyckas ta oss in=) ante   "nu kör vi nu kör vi ! :P" annars blir de lan för ska ändå ta me min data till ante så!! robin skulle va me tomas idag

klockan 18 kommer robins mamma och sjussar mig till ante för min mamma har inge körkort men de gör då inge för vi har ändå ingen bil=) men bilar kostar bara pengar och robins mamma brukar sjussa mig när de behövs men till skolan kan jag gärna ta en promenad eller åka med buss när man har råd=) ska önska mig en ny cykel i julklapp med dämpare såklart=) ska cykla när jag blir stor också för bilar är så himla dyrt nu för tiden ONÖDIGT dyrt :P

är ganska så trött idag för har haft simning i skolan idag, jag kan ju simma lite men varför måste man kunna rygg sim??
jag HATAR RYGG SIM!!!!!!!!!!









Kommentarer
Postat av: Raffe

Hej Tjalle! jag hatar också sim. det är jätte tråkigt fast man vill ju ha simmborgarmerket=) har du det?

2010-09-24 @ 17:25:47
Postat av: Tjalle

näää men om det går bra på rygg simmet nästa vecka så KANSKE ;P vet du hur långt man måste simma ?? jag kan simma i över 2 minuter utan att stanna iaf så mycket vet jag =)

2010-09-24 @ 17:40:34
URL: http://tjallez.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Hej min son vilken fin sida du har skaffat men du ska ta det lugnt med drickat har jag sagt ,du vet hur du blev förra söndagen och det var inte så kul eller hur? Maten är snart klar kram mamma älskar dig

2010-09-24 @ 18:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0