Bakis och väntar på Ante

ok jag gjorde det igen "ladys and gentelman" ,jag söp igår!!! hahaha såg nu att jag skrev ett inlägg när jag var full men jag skiteer i det för jag gör va jag vill ok!! :D  just nu sitter jag o väntar på att morsan ska bre några makkor jag är fett hungrig :P Ante ringde nyss o fråga om vi ska supa ikväll igen för hans farsa hade köpt öl till oss iaf så jag svarade en sak : "vad gör vi? nu dricker vi!" haha! tog på mig hjälmen nu och ska vänta på Ante för han ska sjussa mig på pakethållaren hem till honom (haha jag vet jag är lat!).. haha förresten fett pinsamt förut när Ante ringde för han sa på skämt att jag är så jädra ful så sa jag "knulla din mamma" (haha sorry alla som är mindre än 18 år:P) så kom jag på att hans mamma är död :P men men  nu ska jag tagga för ikväll piece yo!!!


brudar1!!!!

Kommentarer
Postat av: Herbert

Ta det lugnt med alkholen. Det kommer en tid i ditt liv när det kommer falla sig mer naturligt att intaga alkohol, och då under mer socialtaccepterade normer. Tänker bara på ditt bästa.

2010-09-25 @ 16:37:35
Postat av: Anna

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 12:14:08
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0