Dagens "humorcitat från film"

Jag minns inte exakt vilken film det var men det kan vara "Dum&Dummare", var iaf med jim cary även denna gång (han är ju helt enkelt rolig!!!) ... iaf... i scenen så är han hemma hos nån tjej på typ dejt/date och så, plötsligt så behöver han gå på toa...
sen då när han sitter där på toan så bajsar han först mycket (visst hade han fått laxerings medel i maten eller nåt) och redan då är det ju kul för det låter så jävla mycket =) men men det blir ju värre sen.. för då när han ska spola så funkar inte spolnings knappen! så då står han därinne och har panik såklart, till slut frågar tjejen typ "vad gör du där inne du har ju varit borta så länge ?" och han kom med nån bortförklaring...
jag TROR att han kastade ut toastolen ur fönstret tillslut , kan de stämma ?? minns inte riktigt hur han löste det men det är nummer 2 på min "humorcitat från film"-lista.


hittade en bild på det men det var ju inte jim cary utan blondinen, vet tyvärr inte hans namn =) du som vet kan ju skriva det i en kommentar så ändrar jag inlägget på stört! =)


nu ska jag sova
////tjalle

Kommentarer
Postat av: Entertainment

För det första är inte ens Jim Carey med i den filmen. Det är den andra "dum&dummare" filmen, där det är två andra skådisar, som dock är väääldigt lika Jim Carey och den andre snubben.... Har dock ingen aning om vad dom heter i denna filmen. Det spelar i alla fall tillbaka sig till då dom var små. :)

2010-09-19 @ 04:13:51
URL: http://www.myspace.com/entermajk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0