Dagens Humorcitat från film

I "Dum och Dummare" så är det ju riktigt kul när dom kör i sin "hundbil", och en är kissnödig.. så han kissar i massa tomma flaskor!!! =) och så haha kommer polisen, och han ser ju då att han som kör sitter och dricker öl (rättare sagt TROR för han sitter ju och dricker kiss).. Jaha säger polisen.. får jag smaka på ölen (nåt sånt) ? för han tänkte ju då sätta dit dom för rattfylla..
Och sen när han smakar ölen.. ja eftersom det var kiss i flaskorna så lär det ju inte ha smakat gott HAHAHA fyfan! och det syns ju på hans ansikttsutryck :)

haha - vad ska man säga? ;) jim cary har gjort det igen=)



tror nästan de är nån av graaf på bilden men ska inte säga för är inte säker







men någon oskar vann dom inte för filmen så vitt jag då vet fast om det fanns ett pris för "bästa roliga film" borde dom då vinna det med denna film =) kom på en till rolig grej från filmen det är då "sea bass" träffar han på toaletten! minns inte riktigt hur det var men tror bl a han fick stryk och att de började brinna utanför efteråt :P om nån kommer ihåg bättre så är det bara skriva i kommentaresfältet så ändrar jag! det är iaf min favoritscen från filmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0