Dagens OOPS!

skulle ner på stan förut o köpa nytt tangentbord för jag pajja det andra förut för jag råka spilla en flaska cola över det HAHA men ah iaf.. stack mot bussen så kom jag på halvvägs att jag glömt bankkortet hemma haha så det var bara att vända o springa hem :P sen så sticker jag igen, och då efter kanske 10 minuters promenad (tar ungefär en kvart att gå till bussen) så inser jag, JAG HAR GLÖMT SKORNA hahah så jävla pinsamt!! fick gå hem igen och sätta på mig skorna ..sen så gick jag till bussen och kom ÄNTLIGEN FRAM :p så går jag på bussen och då säger busshaförren "hel eller halv?" haha??? ja inte fan vet jag tänkte jag ???? HEL ELLER HALV??? fråga han igen, så jag kolla på klockan o den va bara kvart i så jag fatta inte om han mena att bussen gick hel?? jaja tänkte jag och gick av bussen igen och väntade på nästa buss eftersom han verkade bara dryga sig den andra bussshaförren... går på bussen och betalar barnbiljett och åker ner till stan.. köpte det nya "t-bordet" (tangentbordet) och mötte Ante som skulle snatta snus på konsum hhaha.. vi snacka lite om några snygga kills han hade gjort igår på cs och vi skrattade när vi såg en gammal tjärring som ramla haha :P aja nu ska jag kolla på lite goa klipp på youtube hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0