DAGENS OUTFIT (party style :P)

kom fram till ante ganska nyligt =) han hade inte fixat nå fanta rose men vi "fick"(obs SNODDE! HAHA) lite av hans farsa för han hade gått och lagt sig tidigt ikväll. så nu har vi gjort varsin drink med vodka (med 40 procent alkohol , starkare än öl och vin tillsammans typ..) och så blandade vi i vatten och lite sylt =) blir som en jordgubbs drink (kanske skriver receptet på bloggen sen) ! vi kanske ska prova gå in på Allstar ikväll efter idol =)

vet inte om man måste ha sjorta på krogen ?? jag har på mig detta:

*T-Shirt från kapp ahl
(ganska snygg med en bild på en skateboard på ryggen)
*ett snyggt "bling bälte" som jag egenkligen skulle spara till studenten nästa år HAHA! "opps råka"
*jeans som är lite leriga vid fötterna fast dom duger ändå det är enda jeansen jag har så haha :)
*svarta sockar , inte trasiga eller nåt så dom funkar ju helt klart =)

och så har jag ett par nike-skor (ganska moderna funkar både på krogen och gympan) och en regnjacka ifall det skulle börja regna sen (ganska molnigt ute!!)

fast skorna och jackan har jag ju så klart inte på mig när vi väl kommit in på krogen :P





1 2 3 fanta rose va gör vi nu kör vi ! !  =)

Kommentarer
Postat av: Isak

Ser verkligen fram emot att höra hur det går efter erat party! haha ^^

2010-09-24 @ 20:16:41
URL: http://descended.blogg.se/
Postat av: Freja

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 @ 03:57:46
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0