Fylla? Chek! Sprit? Chek!

OK jag är offisiellt dum i skallen hahah! jag drack igår igen..Ante kom hit o fråga mig om jag ville supa och det ville jag såklart :P satte på nya låten med Shakira o börja tagga direkt :D iaf så kom Ante hit o morsan va väl inte så glad för hon tycker han har dåligt inflitande på mig men men... vi satt här o drack falcon 3,5 som hans farsa köpt fett schysst ett sexpack var iaf :P  började bli lite full så skulle Ante ringa sitt ragg som heter Hora (haha skojja såkklart hon heter Henriette) och bad henne ta med en tjej till mig :P självklart blir jag lite nervös så jag går o fixar frillan har ju dax wax ifall sånt här skulle hända :P men men iaf så kom aldrig tjejerna men jag blev rätt full iaf hahha och ante spydde på mitt golv hahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0