HAHAHAHAHAHHAHAHAHA

okej först och främst så vill jag inte skryta leler nåtning men de häönde en så JVÄLA rolig sak idag för ante HAHAHA hoppas han inte blir slur när jag skriver detta i bloggen ;P
först och främst så drac kvi dom där drinkarna som jag pratade om tidigare fyFAAAN så vidrigt de somakade , hahaha! okej så det här är vad som hände; vi skulel gå ut på ALLSTAR efter att ha druckit upp våra jordgubbs drinkar (OCH FYFAN VA DOM SMAKADE ÄCKLIGT!!) ante sjussade mig på sin cykel så vi skulle komma fram i god tid vi for direkt efter idol fan ja blev så jävla sur  då amanda åkte ut seriöst hon kudne fan sjunga några av dom där andra kan fan inte sjugna och den där VIKTRO eller OSKAR elrle va han hette, han som ser ut som en tjej,, va faaan seriöst ORKA?? tror han är nåt!! barfa för att han har råd med dom "senaste kläderna" och dom "senaste frisyrerna" usch!! om det är nåtnign jag inte tycker om så är det oflk som går omkring och tror att do mrä världens största mega stjärnor!!!!!!! och Såna finns det ytdligen väldigt många av det märker man itne minst om man går ut på ALLSTAR så ett tips till alal gå INTE UT PÅ ALLSTAR!!!! folk där är fan dumma i hvuet dom bryr sig omte om andra utan dom vill helst vara taskiga och går bara ut för att BRÅKA!!!! som tur avar är jag och ante inte lika dumma i huvet som dom annars hade det kunnat sluta illa ikväll för ibland ville man verkligen bara säga till folk på skarpen och slå dom! fgörstår inte hur folk kan bete sig som dom gör jag såg t ed x en som stod och kastade en glas flaska n i marken bara för att få höra ljduet av när den gick sönder... seriöst hur drtrög är man inte då?? kan nån svara mig??? ska aldrig nmer dricka fyfan!! ågnrar mig och en sak är säkert - tjejer vill barba ha dom där "SNYGGA RIKA KILLARNA FRÅN STOCKHOLM# " det mnärkte jag då idag.. vi andra fåfr  bara höra nedlåtadne kommentarer om vi ens försöker vara trevliga och kjansake bjuda rpå en drink....... nu ska jag sova ajg sover hos ante idag det vet redan ammam om för vi ska ha lan hela helgen,, å imorn blir det då ENBART lan INGE festande det är for folk som tror att dom är nåt!
GONMATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0