Hört på gymmet... (varning för "TUNGA" skämt hahahh)

*****************************************************

-Jag orkar verkligen inte lyfta den här skivstången, Mange!
-Äh, det går bra om du inte lägger så stor vikt vid det! Känn ingen (bänk)press!

*****************************************************
-Min pappa kan lyfta över 500 i bänkpress!
-VA!?
-Ja, alltså... över 500 _GRAM!!_
-Haha men åh! :P

*****************************************************
-Jag skulle vilja köpa hem en sån här roddmaskin.
-Har du verkligen rodd (råd) med det??

*****************************************************

-Se upp för hanteln!!
-Vilken hanteeeeeeeeeeeeel...........

*****************************************************
-I veckan har jag ätit biff till middag varje dag.
-Va? Varför har du gjort det??
-För jag har hört att man blir vad man äter! ;)
-Jasså! Men om det stämmer hade nog mitt efternamn varit
"lasagne" - Det är nämligen min favoriträtt!

*****************************************************


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0