Hört på gymmet....(varning - "chockerande" humor) !!!


(Tommy) Hörde

du att Håkan klantade sig när han och hans släktingar skulle byta eluttag?
(Annika) Ja, han tappade verkligen kontakten med sin familj!

(Annika) Haha eller när han drunknade när han skulle byta glödlampa på havsbotten, han följde strömmen.
(Tommy) Det minns jag! Eller när han rånade elaffären och råkade slicka i ett eluttag, vilken stöt! Kommer aldrig glömma när Håkan balanserade högt uppe på en elledning, vilken spänning!

(Annika) Eller när hans fru fick reda på att han varit otrogen med en strömsladd, vilken chock!
(Tommy) Eller när han inventerade lagret på Elkedjan, snacka om elräkning!
(Annika) Eller när han var jävligt akrobatisk och hoppa över en strömledning och slog en volt!
(Tommy) Ja, missade ju det. Borde ha watt där!
(Annika) Ja jag vet att han alltid varit din elskling!
(Tommy) Joo. Måste ta min elbil och sladda in på hans uppfart nån dag!
(Annika) Fiskaren Åke har ju börjat knarka förresten. Han drog en lina igår. Brände flera lax. Torska rejält!
(Tommy) Ojdå! Det borde man ju ha hajat, han har alltid varit en ful fisk!
(Annika) Håkan fastnade ju mellan två sladdar en gång. Blev tvungen att klämma en kabel.
(Tommy) Just ja! Hörde om det där. Förstod inte vad du menade först, kortslutning i hjärnan..Men tillslut förstod jag kopplingen!
(Annika) Åke spelar ju mycket poker också, brukar gå ål in.
(Tommy, med mörk röst) Jo, det är alltid bra drag när man är med Åke. Man vet aldrig vad som lurar i vassen! På hans fester luktar det alltid fisk, om du förstår.. ;)
(Annika) Minns när Håkan skulle hjälpa elektrikerna på banken, dom visste inte hur man gjorde ett uttag!
(Tommy) Åke och Håkan brukar umgås med varandra och äta strömming.

Kommentarer
Postat av: Isak

HAHAHA! Helt fantastiskt. Önskar så att jag var där och hörde samtalet!

2010-09-14 @ 12:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0