Hört på restaurangen.....


"Fatöls-incidenten"
En man bjöd sin hustru på en romantisk restaurangmiddag. När det var dags att beställa dryck sa kvinnan till kyparen:
Ett glas rött tack
.
-En fatöl, sa mannen och rös till.
Efter fem minuter kom kyparen instormandes med dryckesvagnen.
-Ett glas rött till damen, sa han nedlåtande och log. Han fortsatte;
-Och så en fatöl till mannen.
Men till mannens förvåning var ölen serverad i ett... fat!! Kyparen viskade förtvivlat: Du sa ju fat-öl!! Idag skrattar mannen ståtligt åt historian, men men





Kommentarer
Postat av: peter

den där berätta min farfar ofta när jag var en grabb och jag berättar den för mina barn nu trettio år senare. :) ett skämt som varar för evigt verkar det som



Mvh

Lars

2010-09-13 @ 21:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0