Kärlek, för Tjalle

jahapp idag har man varit på lan hemma hos Ante tillsammans med Ante,mig,Frippe och en tjej som hette Louise :P brukar inte vara med tjejer när vi lanar så blev ju först lite förbannad men men hon va faktiskt fett schysst och vi hamna i samma lag på cs ::D hon berättade att hennes pappas bil har gått sönder så jag sa att jag kan laga den åt dom så jag ska dit imorrn :P kan ingenting om bilar men hoppas det inte blir för svårt har ju sett på tv o så :) men men så nu har man kanske flickvän och Frippe blev fett avundsjuk det märkte jag för han visa fingret men trodde inte jag såg ens haha :P  börjar få höstkänslor :D


lekte lite i fotoshopp förut :) programmet är rätt svårt för nybörjare men jag har hållt på med programmet rät mkt så det tog inte många timmar att redigera denna bilden ;) är ingen NOOB haha!     Mvh Tjalle

Kommentarer
Postat av: Frippe

haha du kan ju knappt öppna en bildörr och förresten så sa Louise sen att hon tyckte du verkade konstig och hon ville bara varasnäll mot dig för hon är kär i Ante och det alla om..

2010-09-28 @ 22:27:06
Postat av: Jens

vi syns på pingis sen så får du bereta om louise.

2010-09-30 @ 18:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0