Korta fräckisar!!!! Håll i hatten för här går det fort!!

Vilket är hårdrockarnas favoritgodis? Goth och blandat!!

Har sex med en elektriker för jag gillar spännande sex

Har sex med en surfare för jag gillar vågat sex

Har sex med en häst för jag gillar hästsex

Man skulle dra lina. Drog

Ponny felstavade 'höst'. Häst

Häst födde unge i ett träd, föl..L..

Tjuv stal deg, smet

Vilket land funderar på att skicka ut armén igen? ..:........armenien!!.

Vilket land styrs av en jugoslav igen? Jugoslavien!hahah

I Vilket land slår man på en blodådra ännu en gång?.......slovenien!haHaHaHa!! Slå ven igen! Hahahaha!

Vet du vilket land som fått tunn is igen? Norge

Du har växt i mina ögon som solglasögon gjorda av en planta

Drack just lite getmjölk. Tips: testa aldrig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0