OBS! Varning för gapskratt!




-Jag hörde att din katt har opererat tassen. Hur gick det??
-Jo tack, det gick fantasstiskt!!


-Jag var i skogen och plockade svamp igår. Plötsligt kom ett troll fram ur en grotta!!
-OJ! Vilken historia, alldeles otrolligt !!


-Förlåt chefen (på max), jag råkade bränna den här burgaren :S
-Ingen fara, det är bara burga om på nytt!


-Pelle är aldrig med oss längre. Han är med Ann ständigt.
-Ja, han har verkligen blivit annständig!


-Har Foppa börjat spela för Modo igen??
-Ja, förmodligen!!


-Var äpplena verkligen värda det där dyra priset??
-Ja, det var fruktansvärt!!


-Jag hörde att orkanen Ann har slagit till i Medelpad igen.
-Ja, det var en riktig annstormning igår!


-Vilken tur att du fick just Anders som veterinär för din katts vansinniga operation.
-Ja, Anders är bäst i kattegorin!


-Hörde du att Anna och Tommy fick pris för sin forskning??
-Ja, de är verkligen duktiga på anatomi (annatommy) !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0