ORKA!!!!

är inte ens intresserad av LOUSIE för hon är bara dum i huvve!! hon o frippe kan ju dra jävla töntar glöm att ni får lana med mig mer! va hemma hos lousie idag för att hjälpa henne med hennes pappas bil... visst jag kanske inte vet hur man lagar bilar men tänkte kolla iaf ifall nåt va sönder ... så när jag skulle öppna bildörren så gick det så JÄVLA segt så jag råkar dra lite för hårt så lossnar handtaget?!?!!? då hade IDIOTjävlarna inte låst upp bilen ens i??? så jag ringer på deras dörr för att hälsa och berätta vad som nyss hände,hennes pappa blev iaf skitarg när jag ringde på o berättade vad som hänt ,PLUS att då kommer frippe ner från lousie rum???+ wtf???? dom är visst tillsammans men jag bryr mig inte för lousie verkar ändå helt körd jaja.. orka kärlek ändå!! nu blir det msn med ante ... hejdå


förresten så är jag SINGEL bara så ni vet orka kärlek!





Dagens låt: den där nya med Eminem ,minns inte vad den heter men han sjunger nåt om att kärlek suger typ och så är det en svart tjej som sjunger... ORKA KÄRLEK!!!!!111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0