Tjalles "Hot or not"

Här går jag igenom vad som är grymt just nu och vad som är NOOBigt just nu :) håller ni läsare inte med? kommentera och diskutera :)



HOT:

Jim Carey, såg nyss filmen med han där han spelar grinsh och den var riktigt rolig fast det var väldigt mkt som var overkligt! fick mig att längta till julen...Mammas hemmagjorda köttbullar och en skinka är alltid gott ;) och JULKLAPPAR :D i år önskar jag mig en ny cykel för min gamla blev stulen när Ante låna den men han köpte en exakt likadan direkt åt sig själv så jag får låna den ibland men vill ha en egen :P

vara uppe sent, ok jag vet att det inte är så bra att vara vaken för sent om man ska upp tidigt får då blir jag kanske lite  grinig och  det är inte roligt det kan jag lova :P (som igår på morgonen när mamma fråga om jag ville ha flingor så sa jag "nej det vill jag fasen inte ha!ät dom själv!"). men ikväll ska jag inte vara uppe till elva igen ska nog lägga mig nu efter det här inlägget :)

snygga tjejer, hehe vem älskar inte snygga tjejer :P såg skitmånga på mtv förut när ja kolla på tv när mamma inte va hemma , såg musikvideon med pussycat doll och hon va väldigt snygg men inte mkt kläder haha men mamam kom hem ändå när den nästan va slut så men men

NOT HOT!:

Fula tjejer :P , OK innan ni skriver hatbrev så måste jag bara säga att jag inte menar såna med glasögon och sånt för jag har respeckt för folk med synfel men jag tycker att andra tjejer som är fula faktiskt inte är så roliga bara :P

utegångsförbud, skulle egentligen träffa Ante för vi skulle lana hemma hos en kille som heter Robban men eftersom man var uppkäftig på morgonen igår så får man kanske skylla sig själv men tycker det sög att man missa lanet men har iaf sett på mtv o så idag :)

att vara bakfull, alltså jag var bakfull i söndags för på lördagen drack jag o Ante ganska många öl ,vi bad en kille köpa ut öl då köpte han några som hette   Weihenstephaner Hefeweissbier Alkoholfrei , drack ungefär 6 stycken var och på söndagen mådde man inte så bra kan jag säga :P




Kommentarer
Postat av: Raffe

Håller verkligen med om att fula tjejer är jobbigt! amen åååh vad jobbigt med bak fyllan. !Förstår verkligen bakfyle ångest efter så många öl förstår jag!!!1!

2010-09-24 @ 17:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0