Tjalles skratthörna! (OBS OBS OBS VARNING FÖR HÖGLJUDDA GARV OBS OBS OBS)

lololo

-hur kändes det att få massa grus kastat på dig?
-känner mig rätt stenad faktiskt!

-varför surrar det massa från den där killens skåp? (hört i kyrkan)
-jag tror det är för att han är biskop! (bi-skåp)

-konstnären Pelle verkar alltid så arg på ett verkligt sätt..
-ja han är väldigt surrealistisk!

-märkte du att Janne verkade lite deppig vid vikingagrav-fyndplatsen idag?
-ja han verkade arkeo-låg!

som är fin

-jag hörde att du hade både kul och tur på festen igår!
-ja,det var en riktig kultur-fest!

-hur kändes det att stå där,högst uppe på Mount Everest?
-det var toppen!

-hur är livet som cancerpatient?
-jo tack,strålande!

-tycker inte du att spöket Casper alltid är så spänd?
-ja,det är spännande!

-efter den där vilda festen igår så tycker jag det här frusna vattnet luktar stjärt..
-ja det är bakis!

-spöket Casper är så konstig i sängen.. han tänder på att ha sex med ägg!
-åhh, eggande!

-titta vad mkt hårprodukter den där killen på båten har!
-hmm jag kan inte segel!

girlr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0