Veckans "Tjalle svarar på läsarnas frågor!"

Japp då var det dags! ni läsare har mailat in massa frågor och jag har gått igenom över 167 frågor sammanlagt och valt ut dom 6 frågor som är intressantast just nu! Nästa vecka får ni en ny chans att ställa frågor så börja grubbla redan nu!

Varför började du blogga? (inskickat av "Klaes")

Jag älskar att synas,höras och vara i centrum! När jag gick i skolan var jag klassens clown ,oftast så behövde jag inte ens säga nåt så skrattade alla åt mig :) Och genom att blogga får jag ur mig massa känslor och jag kan ge min synpunkt på våran vrickade värld haha!

Är du oskuld? om inte , när blev du av med den? (inskickat av "dittjevlamongo")

Svår fråga! jag har haft en flickvän som jag umgicks med väldigt mkt :P Vi pussades bara eftersom vi båda var i 7 årsålder.. kommer aldrig glömma henne , hon har gett mig en helt annan syn på blinda människor i samhället (hon hade ett synfel så hon kunde inte se nå) .. just ja oskulden va frågan haha :P  Jag är väl oskuld men det är för att jag inte vill ha sex före jag känner mig redo plus att jag inte brukar umgås med tjejer så mkt brukar mest umgås med Ante och han är inte en tjej så haha :P

Är Tjalle ett smeknamn eller ditt riktiga namn? (inskickat av "haha")

Tjalle är mitt riktiga namn och jag är stålt över det :)

Vad gör du på fritiden? (inskickat av "tjallelover")

OJ! här kommer det personliga frågor märker jag hehe :P men men brukar väl sitta vid datorn o blogga ;) annars spelar jag WOW ibland och Cs tycker jag är kul brukar döda skitmånga på de haha men skulle aldrig göra det i riktiga livet :P brukar prata med tjejer på chattar o så där man inte behöver visa bild.. ibland så brukar jag o mamma baka ihop oxå fast mina bullar blir alltid brända haha! och så umgås jag såklart med Ante rätt ofta =)

jag skulle vilja träffa dig,går det att ordna? (frågan fick kortas ner lite för det stod lite annat som jag inte kunde ha med här) (inskickat av "Lisastorabröstrakadmus")

Hej Lisa! förde över dom där pengarna förut som du skrev om men nu svarar du inte i telefonnumret jag fick så du kanske svarar nu när du läser det här :)

Röker du/dricker du? (inskickat av "dödinfulafan")

röker: ja. brukar röka menthål cigg från morsan ibland när hon inte är hemma fast då går ja ut i träggårn o röker snabbt och gömmer fimpen så hon itne hittar den såklart :P  Dricker: ibland , Ante brukar fixa öl av sin pappa ibland som är alkis :P förra helgen snodde han 4 st öl så vi delade på dom ;) kan ju säga att man blev lite väl kanoners haha!


En liten bild från i somras!!!
Ha en bra dag mvh Tjalle




Kommentarer
Postat av: Isak

HAHAHAHA! Helt briljant! Någon is livin the dream!

2010-09-23 @ 12:36:08
URL: http://descended.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0