Tjalles "Hot or not" aka "HIT OR SHIT"

I vanlig ordning listar jag veckans "HIT" och veckans "SHIT" ... synpunkter alla bloggläsare? håller ni med? inte? ah ja


HITS:

Jag på CS,  igår gjorde jag en så jäkla snygg kill på en snubbe som trodde han kunde äga mig.. haha vem ägde vem , motherfucker!!!



Ante , Ante ställer alltid upp och lyckas hitta på roliga grejer, idag har han fixat muskotnöt  som man kunde knarka sa han plus bensin som man ska "båffa" (???) så vi ska pröva det sen, kommer en liten rapport sen hur det gick så lugna er :P

gammal bild på ante:P

Singelliv, så skönt att vara singel igen efter det där med lousie..eller vi va aldrig ihop men jag tyckte inte om henne ändå men men :P



SHITS:


Töntar som aldrig dricker för dom inte vågar, hahah alltså orka att inte supa?! visst om man är nykterist eller allergisk eller nåt men annars ,om man inte vågar är det bara fjantigt.. PRÖVA iaf en gång ,jag lovar att ni kommer tycka om det :P



Golare, Frippe berättade för min mamma att jag snusar fast jag inte ens gör det.. fick höra ett två timmar långt samtal om hur farligt det är och att man kan få cancer i läppen osv :/ har bara prövat snusa några ggr men tycker det är godare och grymmare att röka så :P :D



Kissie bloggaren, dom senaste dagarna har jag haft massa missade samtal från dolt nr och jag kan ju inte anklaga någon men har en känsla av att det kan vara denna "kissie" som kanske är avundsjuk på min blogg? jaja jag vet inte ,men vem det än är som ringer kan ni sluta nu??? min mamma sa att jag jag borde skälla ut personen rejält men svårt när jag inte vet vem det är!!! Kanske inte ens är Kissie isåfall ber jag om ursäkt men men som sagt undrar bara



Kommentarer
Postat av: Isak

HAHAHAH! Vass som ett nyvässat svräd! Är också helt övertygad om att det är Kissie som är ansvarig för alla bussamtal. Hon kanske är kär i dig..? Jag busringde tjejer jag var kär i när jag var mindre...

2010-09-30 @ 18:05:45
URL: http://descended.blogg.se/
Postat av: e

HAHAHAHHAHA

2010-09-30 @ 19:49:06
Postat av: adfsdf

Uppdatera bloggen ofta!

2010-10-04 @ 20:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0