Dagens outfit


Bilden blev inte så bra för morsan inte är någon stjernfotograf direkt haha men men nu kör vi...





Vårjacka som jag fått av mamma, tror den e från kappahl eller ellos men den e fräsh iaf

T-shirt En som jag lånat av mamma för båda mina va i tvätten :P men men jag passar i den iaf eller babies ;)

Jeansen
köpte jag på vårmarknaden förra helgen, dom kosta 200 kr men om man vill vara fin så får plånboken lida pin :P



SÅÅÅÅÅ det var dagens outfit :) Vad ska man göra ikväll då är sugen på att supa men samtidigt sugen på att lira CS men får väl se vad som händer o sker bland bränder o sker ;)

Kommentarer
Postat av: Hinken

Dom byxorna var skjit tuffa önsckar jag kunnde ha sånna åxå!

2011-06-08 @ 18:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0